![Show Menu](styles/mobile-menu.png)
![Page Background](./../common/page-substrates/page0031.png)
29
2) Görevlerin Yerine Getirilmesi Esasları
Çalışanlar, günlük eylem ve davranışlarını aşağıdaki esaslara göre yerine getirirler:
Tüm çalışanlar, Mali Müşavirlik Firmasının itibarını dikkate alarak ve profesyonelce
işlerini yürütmek zorundadırlar.
Çalışanlar, müşterilere karşı her zaman profesyonelce ve resmiyet çerçevesinde dav-
ranmalıdırlar.
Çalışanlar, Mali Müşavirlik Firmasının sunmuş olduğu hizmetler hakkında bilgi sahibi
olmalı, Mali Müşavirlik Firmasının müşteri ilişki politikalarının farkında olmalı ve buna
katkıda bulunacak bir davranış içinde olmalıdırlar.
Tüm çalışanlar yalnızca çalışma saatleri içinde değil, Mali Müşavirlik Firması dışında
da Mali Müşavirlik Firmasını temsil ettiklerini unutmamalı, Mali Müşavirlik Firmasının
itibarını zedeleyecek davranışlardan kaçınmalıdırlar.
Çalışanlar, müşterilerden gelecek şikayetler hakkında duyarlı olmalı, müşteri memnu-
niyetsizliği hakkında bilgi sahibi olduklarında hemen ilgili yöneticiyi bilgilendirmelidirler.
Çalışanlar işveren (ler)i ile iyi bir iletişim içerisinde olmalıdırlar.
Çalışanlar, bir sorunla ya da belirsizlikle karşılaştıklarında, doğrudan üstleri ile, doğ-
rudan üstlerine erişmeleri mümkün değil ise, benzer yetkiye sahip bir diğer üst ile, bu
da mümkün değil ise kendilerinden daha deneyimli bir çalışan ile görüşerek sorunları
çözmelidirler.
Çalışanlar; yetki, sorumluluk ve çalışma hedeflerini net olarak bilmelidirler. Çalışanlara,
görev ve sorumlulukları haricinde talimat verilmemelidir.
3) Giyim Kuşam
Her çalışanın, konumuna göre ve profesyonel bir organizasyona yakışır şekilde giyimi-
ne ve kişisel görünümüne özen göstermesi beklenmektedir.
Çalışanlar hem çalışma saatleri içinde hem de çalışma saatleri dışında Mali Müşavirlik
Firmasını temsil ederler. Çalışanın giyim kuşamı Mali Müşavirlik Firmasının işine veya
itibarına olumsuz etki yapıyorsa, Mali Müşavirlik Firması, çalışana karşı disiplin işlemi
gerçekleştirebilir.