Table of Contents Table of Contents
Previous Page  39 / 94 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 39 / 94 Next Page
Page Background

37

20) Sağlık ve Güvenlik

Mali Müşavirlik Firmasının çalışanların sağlık ve güvenlik konusundaki esasları aşağı-

daki gibidir:

Tüm çalışanlar sağlık ve güvenlikle ilgili mevzuata, düzenlemelere, kurallara ve Mali

Müşavirlik Firmasının işçi sağlığı ve güvenliği politikasına uymayı kabul ederler. Tüm

çalışanlar işe başlar başlamaz bu politikayı okumalı ve sorunlarını amirleri ile paylaş-

malıdırlar.

Bu politikanın ihlali veya bir çalışanın kendine veya başkalarına yönelik sağlık ve gü-

venlik yükümlülüklerinin herhangi bir şekilde ihlali çalışanlara karşı disiplin işlemi başla-

tılmasına neden olur ve bu işlemin sonucu iş akdinin sona erdirilmesine neden olabilir.

Çalışanlar, işçi sağlığı ve güvenliği konusunda herhangi bir sorunla karşılaştığında

veya bu konuda bir endişeye kapıldığında, Mali Müşavirlik Firmasının ilgili yöneticisine

en kısa zamanda bu durumu bildirmelidir.

NOT:

Tek başına çalışan meslek mensuplarından dileyenler, prosedürler, in-

san kaynakları planlaması, işe alım, oryantasyon, eğitim ve geliştirme, per-

formans değerlendirme sistemi, kariyer yönetimi ve personel özlük işlerini

Rehber hükümlerinin ruhuna uygun şekilde çalışan sayısı ve işin niteliğine

göre hazırlar.

C) SATIN ALMA, BELGELENDİRME VE VERİ YÖNETİMİ

1. İhtiyaç ve Satın Almalar

Mali Müşavirlik Firmasının ihtiyaçlarının temini ve satın alma işlemleri aşağıdaki esas-

lara göre yürütülmelidir:

1.1 Satın Alma Birimi İhtiyaç Bildirimi

Satın alma işlemlerinden sorumlu birim Mali ve İdari İşler Birimidir/Yöneticisidir. (Var-

sa Satın Alma Birimi/Yöneticisi). Tüm satın almalar, sorumlu birim/yönetici üzerinden

yapılmalıdır.

Mali ve İdari İşler Birimi/Yöneticisi planlanmış satın almaları doğrudan, program dışı

ihtiyaçları ise üst yönetimin onayıyla gerçekleştirir.