Table of Contents Table of Contents
Previous Page  50 / 94 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 50 / 94 Next Page
Page Background

48

Zaman yönetimi kurallarını dikkate alarak çağdaş iletişim araçlarının etkili bir

biçimde kullanılması

Hedef kitle hakkında bilgi edinme ve medya analizleri sonrası, Mali Müşavirlik Fir-

masının medyada yer alması için en uygun olan birleşimi oluşturmayı amaçlayan,

kullanılacak tüm araçların bir eşgüdüm içerisinde olmasını sağlayan ve medya

planlaması aracılığıyla gerçekleştirilen çalışmalar yapılmalıdır.

Kurumsal hedeflerin kesin olarak ifade edilmesi ve stratejik olarak uygulan-

ması

Bu amaçla bir program geliştirilir ve öncelikler saptanır. Bu program aynı zamanda

zamanlama ve bütçe planlamasını da içerir. Mali Müşavirlik Firması hedeflerinin

uygulanması için kurumsal iletişimin tüm araçlarının kullanılması mümkündür. Di-

ğer bir anlatımla, kurumsal iletişim Mali Müşavirlik Firması hedeflerine uygun bir

biçimde gerçekleştirilmelidir.

Kullanılan iletişim araçlarının başarısının kontrolünü sağlayacak ölçülerin

özenli bir biçimde saptanması

.

Kurumsal iletişim etkisinin kontrol edilmesi için, bir değerlendirme listesi hazırlan-

malıdır.

Nitelikli iletişim yöneticilerinin seçimi ve bunların Mali Müşavirlik Firması içe-

risinde uygun konumlara ve görevlere getirilmesi

.

Kurumsal iletişim, Mali Müşavirlik Firmasında yönetim aracı olarak kullanılmalıdır.

Eşgüdüm, yüksek ölçüde verimlilik ve en az düzeyde sorun olacak biçimde yapılır.

Bu görevler halkla ilişkiler yöneticisi, Yönetici Ortağa bağlı olan bir proje grubu ya

da Mali Müşavirlik Firması dışından bir danışman tarafından yürütülmelidir.

3. Kurumsal Kimlik

Bir Mali Müşavirlik Firmasının, firma içinde ve firma dışında duruşunu ve davranışlarını

temsil etme biçimlerinin tümüne verilen ad Kurumsal Kimlik’tir. Kurumsal kimlik çalış-

ması kapsamında düşünülmesi gereken materyaller Mali Müşavirlik Firması içi ve Mali

Müşavirlik Firması dışı olmak üzere 2 bölümde incelenebilir: