46
2. Kurumsal İletişim Konuları
2.1. Kurumsal İtibar Yönetimi
Amaç ve Kapsam:
Yönetim kademesiyle görüş birliği içinde hedef kitleyi saptamak,
Mali Müşavirlik Firması ile hedef kitlesi arasında sağlıklı bağlar kurup geliştirecek, Mali
Müşavirlik Firmasının toplum içindeki prestijini artıracak projeler üretmek,
Mali Müşavirlik Firmasının kurumsal hedeflerini destekleyecek özel etkinlikler planla-
mak ve uygulamak,
Bilim, spor, kültür ve sanat dallarında sponsorluk projeleri geliştirmek,
Sivil toplum kuruluşları, görüş önderleri ve diğer öncelikli hedef kitlelerle ortak proje
geliştirilmesine fırsat yaratmak,
Mali Müşavirlik Firmasını, kamuoyundaki gelişmeler ve toplumsal akımlardaki değiş-
meler hakkında bilgilendirmektir.
2.2. Kriz Yönetimi
Amaç ve Kapsam:
Olası krizleri öngörmek, proaktif tedbirler geliştirmek,
Kriz dönemlerinde iç ve dış iletişim ağını oluşturmak, yönetmek,
Doğru bilgiyi, doğru kitleye, doğru zamanda ulaştırmak,
Kamuoyunun algılamasını değiştirecek, krizi avantaja dönüştürecek yöntemleri planla-
mak ve uygulamaktır
.
2.3. Basınla İlgili Hizmetler
Amaç ve Kapsam:
Basınla ilişkileri disipline etmek,
Basın bülteni hazırlamak, basın toplantısı ve gezisi düzenlemek, özel haber ve röportaj
fırsatı yaratmak,